Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Demy: Τι λέει για τις φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν με εκείνη και τον Άκη;


“Το να βλέπεις ξαφνικά τον εαυτό σου είναι λίγο σοκαριστικό.
Σε επηρεάζει. Εάν έχεις δει προηγουμένως το φωτογράφο, το περιμένεις με κάποιον τρόπο. Εντάξει, το παραδέχομαι ότι μπορεί να στενοχωρηθώ αν δω ξαφνικά τέτοιες φωτογραφίες, αλλά δεν μπορώ να απαγορεύσω σε έναν φωτογράφο να περπατάει στο δρόμο και να φωτογραφίζει.

Μπορεί, εξάλλου, να το κάνει ο καθένας πλέον με το κινητό του τηλέφωνο” δήλωσε η Demy σε συνέντευξή της στο περιοδικό Hello και τον δημοσιογράφο Άρη Καβατζίκη, σχετικά με τις φωτογραφίες εκείνης και του Άκη Πετρετζίκη, οι οποίες δημοσιεύθηκαν πρόσφατα.

 “Ξέρετε, ωστόσο, τι δεν μου αρέσει; Να κρίνουν την επιλογή μου. Δεν μου αρέσουν όσα λέγονται για την επιλογή μου να μη μιλάω για τα προσωπικά μου. Δεν μπορεί κάποιος να με κρίνει από τη στιγμή που δεν τα εκμεταλλεύομαι για τη δημοσιότητα. Μακάρι να με ξέρουνε μόνο από τη μουσική μου” κατέληξε.

Πηγή:www.axortagos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου