Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ Επιτέλους, παραδέχθηκε ότι είναι ερωτευμένη


Η Έλενα Παπαρίζου είναι ερωτευμένη και αποφάσισε ότι πλέον θα το δηλώνει.
Έτσι, στην πρεμιέρα της για πρώτη φορά είπε μπροστά σε τηλεοπτική κάμερα ότι«είμαι ερωτευμένη και όλα είναι καλά».
Δεν δίστασε μάλιστα να αναφέρει πως ξεκινά νέα σελίδα στη ζωή της.

Η τραγουδίστρια, μιλώντας στην κάμερα του STAR, παραδέχτηκε τον έρωτα της για το νέο της σύντροφο, δηλώνοντας: "Είμαι πάρα πολύ καλά. Σήμερα έχω άγχος όμως για την πρεμιέρα, δεν έχω άγχος για την αγάπη" και πρόσθεσε"Είναι όλα τέλεια. Είναι πάρα πολύ καλά. Είναι μια καινούργια αρχή για πολλά πράγματα στη ζωή μου".
Ο  σύντροφος της, ο πολιτικός μηχανικός Ανδρέας Καψάλης, παρακολούθησε την πρεμιέρα της Έλενας Παπαρίζου από το δεύτερο τραπέζι πίστα για να μην δίνει και στόχο.

Πηγή:www.radar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου